woensdag 23 oktober 2013

In Vogelvlucht...en een klein feestje

Joehoe..... 50 volgers op mijn blog. Wat een gezelligheid!!!!

Ik wil al mijn volgers bedanken dat jullie mijn blog volgen.

Ik krijg erg veel inspiratie van de blogs die ikzelf volg en ik hoop dat dit wederzijds is.

Om mijn blog iets overzichtelijker te maken heb ik een tabblad gemaakt met foto's, met één klik op een foto kom je automatisch terecht in het betreffende blogje.

Zo raken mijn oude blogjes niet in de vergetelheid.




Nog een hele fijne avond
Liefs Chantal

2 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met je 50 volgers!!!
    Jippie, echt super van je hoor!
    Vind je blog heel mooi en leuk om te lezen, dus ga zo door lieve meid xxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeej Gefeliciteerd met de 50 volgers!! Echt leuk!!!
    gr. laura

    BeantwoordenVerwijderen

Sorry, voor de Woordvertificatie ;-(( ik heb op dit moment erg veel last van Spam.

Ik lees je reactie altijd met veel plezier.
Groetjes Chantal