vrijdag 9 januari 2015

De Appel Cocon

Op mijn werk organiseren ze 1 keer per jaar een medewerkersdag, dit jaar was het thema 

" De Rode Draad" 

Het werd gehouden in de Schellensfabriek in Eindhoven, een prachtig mooie locatie midden in het centrum.

Overal waar je keek hingen en lagen rode bollen wol.

Na een aantal dagen werden de rode bollen weggegeven aan het Rode Kruis en aan een aantal liefhebbers, we waren met zijn vijven.

Er waren 70 bollen wol, ieder kreeg er 6 en de overige 40 zijn naar het goede doel gegaan.

Ik maakte er een Katten 'Appel' Cocon van




Schellensfabriek

Op mijn werk 70 bollen wol






En dit zegt genoeg, Suus vind het heerlijk!

Veel liefs Chantal
Tot Blogs
X


5 opmerkingen:

  1. Ik was al doorverwezen naar Instagram om te kijken naar deze leuke appel cocon. Leuk om het verhaal erachter ook te weten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die heb je leuk gemaakt! Een mooie bestemming voor de wol :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje! Superleuk idee trouwens! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De Schellens fabriek is inderdaad een indrukwekkende locatie, ben er een paar jaar geleden geweest tijdens GLOW. Wat heb je de rode bollen goed gebruikt: hij is leuk! Suus zal er vast veel gebruik van maken, multifunctioneel is ie: je kunt er heerlijk op liggen en er lekker onder kruipen.

    BeantwoordenVerwijderen

Sorry, voor de Woordvertificatie ;-(( ik heb op dit moment erg veel last van Spam.

Ik lees je reactie altijd met veel plezier.
Groetjes Chantal